Hi i miss you boyfriend :*

Hi awak :) Sihat? Demam tk? Ada sakit apaapa tk? Hihi lama tkmsg dgn awak kan? Huu tkde lah lama mana baru sehari dua je. Sehari msg ntah berapa je kan -.- Awak busy apa ntah saya tktahu. Its okay saya faham :) Lately ni saya rasa awak mcm nk jauhkan diri dari saya. Knp ek? Msg pun petang tuh pun skjp je. Then mlm buta saya dh ngntuk baru msg. Saya tktahu lah apa benda awak buat tp tkpelah tknk ambil tahu lg :) Malaslah nk ckp bila ckp skit protes lebih. Kalau awak ada org lain ckp k? Saya tkkisah pun sebab semua saya buat utk kebahagiaan awak. Awak happy saya pun happy even saya terpaksa makan hati. Its okay your happiness is more important. Tp seriously saya rasa awak mcm dh ada org lain. Apa salahnya bgtahu kan? Terus terang jelah. Now kerja saya tnggu text awak je. Sehari tktext mcm org mati laki dh saya ni -.- Sunyi gila handphone saya bila awak tkde. Sometimes bila bunyi tp check je bukan awak. Hahaha sabar jelah apa boleh buat kan. Sanggup lari dari luar ke dlm dari bilik ke dpn dari dapur ke manamana jelah. Sekali bila tgok je hotlink ke apa ke yg msg. Alamak annoying gila -.- Tp awak kkdg tkde kredit kan tkpe saya faham. Haha sometimes fikir mcm buang masa je tnggu msg dari awak. Bila tnya apa awak buat awak jwb tertidur lah apalah haih -.- Fedup gilaaaa! Kthen malas dh nk tnggu msg dari awak. Awak nk msg saya msglah k. Tp kalau saya tkrep jgn tnya knp. Sorry to say lah awak buat saya menunggu saya boleh buat lebih dari tuh :) Kbye take care b :3