Oh My God

22 ni aku ambil result -.- Kplease jgn tnya aku berapa aku dpt k. Kalau result aku bagus aku sendiri bgtahu korang k :p Haha gigil siot -.- Ntah berapa lah aku dpt kn. Ayah ckp ayah tkmimpi pape psl aku. Dulu time akak ayah ada mimpi. Keluar je result akak dpt 8a. Fuhh thats mean memg tklah kn aku nk dpt 8a sebab ayah tlmimpi aku. K aku tahu aku tkberapa pndai. Kshut up! Herr tkde 8a tkde juga apa yg aku nk selamnih. Hm buat penat je aku tnggu bertahun kn. Haih mengharap sial aku ni -.- Of course nt semua family aku tnya berapa aku dpt. Oh no tkboleh jd ni. Malu gila kn kalau nk ckp tkdpt 8a. Nk buat muka apa lepasnih bila dorang tnya? Setebal manapun aku ttup tetap malu weh. Haih nt ada jelah mulut bangkai nk bandingkn result aku dgn kakak aku kn! Eee part ni aku paling benci! Sumpah benci! Hm tp td ayah ckp 5a pun dh okay. Memglah aku target 5a tp tkmungkin berlaku. Aku tahu! Haih dh berapa harilah aku tkboleh tidur dok fikir pasal result je. Hm bila tnya akak berapa aku dpt mesti dia yakinkn aku dpt 8a tp tkkn dpt pnya! Now time for tawakal. Dh tkboleh buat apa dh. Result pun dh keluar tnggal belum umumkn je. Hm doakn Shaa k :)