Dont talk too much. Just read :D

Untunglah skrg aku madah nk update blog je. Hahaha aku rasa semlm baru update kot ni dah update lg -.- Now aku nk cerita semuanya okay. Pasal apa? Haa baca je ah nt.
*Result PMR is around the corner -.- OMG sumpah seram gila ni. Fikir benda alah ni smpai tkboleh tidur seh. Dulu UPSR dpt 3a je. Alaahai lemah bdn bila dgr aku dpt 3a je -.- Maybe result keluar 22 ni tp tktahu lah betul tk. Tnggu jelah dkt paper bila keluar.
*Blackberry. Ayah nk blackberry :( Eee jealousnyaa semua org dah pkai bb. Aku bila lg kn? Haha akak ckp bb nothing special tp aku nk jugaaa!! Skrg status dkt fb madah via blackberry je. Eee sumpah jealous. Ayah ckp phone aku pun baru beli tksmpai 1 year pun dah nk beli lg. Mmbazir juga sbb phone tuh tkde lah segila phone lama tuh :) Haha tp aku tkpeduli nk jugaa! Harituh ayah mcm nk belikan. Mcm jelah sbb ayah tnya " spe je kwn kau pkai bb?" Ehh ramai hahahaha seciput je tp tkpelah kn. Hmm tnggu result je ni. 5a above aku mntk!! Tkkira apa nk jd jd lah hahaha poyo gila ayat.
*Next month akak dah ambil lesen. Fheww untunglah aku bgun lmbt dia hntar, nk kemana semua aku suruh dia hntar. Bg ayah rehat :) Haha tp nt dia dah masuk college ke U ke apa ke tnggal lah aku sorg dgn ayahibu. Oh so sad :( Aku jelah kena buat kerja rumah -.- Eee tang kerja rumah memg aku berkira -.- Brrr patuh nt dah tkde org aku nk kacau kt rumah ni. Selalu kalau bosan je pegi dkt dia kacaukacau dia smpai dia angin hahaha kthen harituh dia ckp nk kerja dkt Sg sbb dia dgr Nuar kerja Pizza dkt sana. Ayah pun mcm bg je tp dia tknk sbb dia lembab bab tuh. Dia suruh ayah carikan kerja office. Now ayah pun tgah carikan. Dia dah kerja senang sikit nk pau :P
Okay thats all yg nk share. Bye blogger Ttyl k :*