So sorry

Sometimes aku fikir knp aku maki dia? Tkperlu actually. Ckp baikbaik dh boleh settle tp the main problem is dia lgsung tkpernah nk dgar apa aku ckp! Bila aku ckp aku tksuka dia tnya benda yg tkpatut, tksuka dia ungkit apa semua skjp je dia masuk otak. Tksmpai sejam dia buat perangai balik -.- Oh damn sakithati sgt. Just now dia ckp dia byk fikir hati perasaan aku, dia boleh sabar lg apa yg aku maki dia semua. B, aku maki kau ada sebab. Kalau kau ikut apa aku nk tkkn kena maki pnya. Mulut aku ni ringan je nk maki org. Mcm baru kenal aku pula kn? -.- Hm yess sometimes rasa tkde guna aku makimaki kau tp lgsung tkberubah. Knp ek? Susah sgt ke nk berubah? Aku mntk jgn cari pasal tuh je. Aku tkmntk lain pun. Hm yelah aku tahu kau byk bsabar dgn aku kn. Aku ni degil keras kepala bak kata kau. Sorry k sebab dh makimaki kau b. Aku cuma nk defend relation kita je. Mcm budak tkmatang lah b sikitsikit gaduh. Benda kecil dibesarkan. Haih ntah pape je. Sorry k b :3