School day

Page 4 of 366
Okay dewan tkmuat -.- Tktahu siapa salah dkt sini haha budakbudak makin ramai ke budakbudak makin besar? Form3 sgt ramai okay -.- Aku rasa last year masa aku form3 muat je siap ada lebih lg Ni? Hahaha -.-

Page 5 of 366
Form 4 got orientation -.- Fuck! I hate it! Sakit bontot satu, sakit pinggang lg -.- The whole day kita duduk dewan Mati ek -.- Orientationnya apa je seh Okay aku terima kalau dia cerita psl aliran apa semua tu Ni psl future kita nt -.- K tksalah cikgu tp tolonglah faham sikit kita ni baru nk spm belum mula lg pun Mcm tkboleh form5 je kan nk cerita benda alah tu -.-

Page 6 of 366
Hari yg mendebarkan sudah tiba -.- Woww semua excited gila dtg sekolah nk tahu kelas hahaha k kelakar tgok budakbudak blkg dtg sekolah Hehe dari smpai sekolah asek fikir je kelas manalah aku dpt ni kan :/ K kelas Sc dh lepas dh -.- Huaaaa :( Tkdptlah nk merasa kelas Sc kan -.- Bila nama k1 ni makin dupdap pula haha dlm hati dh tawakal dh kalau dpt kelas k2 Tgh syok bebual dgn Chaa sekali cikgu sebut nama Whoaaa :O Haha apa lg bgun lalu blkg malu nk lalu dpn Hehe budak laki kelas blkg ckp apa nth -.- Patuh cikgu Ida ckp "Apa ni Ain kelas K" Hehe hanya mampu tersenyum :) Meyy, Siti, Aizul, Beng, Adieyl, Zack, Ikmal semua satu kelas Fuhh ni yg best ni ada mbe layan kepala Hahaha tp malangnya Meyy pindah sekolah Tnggallah aku dgn Siti Everyday kena buli dgn mamat tkguna tu -.- K sabar :) Aku ambil PA jelah kan Nk ambil ICT ayah tkgalakkan kot Ayah ckp boleh belajar dgn akak K aku ikut jelah ckp ayah At least dpt add math Hehehe mmglah susahkan tp teringin nk belajar :) Untunglah aku dpt cikgu layan kepala Kbye