Shafiq Nasir

Okay spe Shafiq Nasir ? Fhewww okay nk kata ex-bf tkkot sebab rapat dgn dia time darjah 3 4 Haa kawan rapat kot Haha aku post pasal dia sebab td mlm boleh pulaa mimpi dia Haih sumpah dah lama gilaa tkjumpa Last jumpa tmie rempit dgn Era last year kot Haa tuh pun ntah dia knal aku ntah tidak -.- K then aku mimpi kisah duludulu yg penah kita alami Cehh ayat aku hahaha nk kemana cikkak oii Hihi mimpi pasal kantoi dgn ibu pasal surat yg dia bg hahahah dulu zaman surat menyurat kn haa haha bdkak bila ingt balik K dia bg surat aku reply balik ahahah zaman kanakkanak memang cegituh kn ? Haha tp ramai jugaa yg tahu relation kita nih haa smpai berebut dgn classmate aku Fhewww gila babi lah kn hahaha budakbudak dah pndai berebut >< Bila dia naik darjah 4 aku darjah 3 haa dia pg aku petg Susah nk jumpa then dia selalu dtg petg tgok aku belajar Pehh ingatan aku masih kuat lg :) Hihi kkdg nmpk jugaa dia lalu dpn rumah dgn mbembe dia Bila tgok aku mcm kenal tkkenal je kn Yelah dah lama wehhhhhh Kbye nk siap nk g mandi laut Nk hitamkn mukaa :P